miércoles, 23 de enero de 2008

"Malasaña de nit"

"La Movida Madrileña" va ser un moviment contracultural sorgit després del franquisme. Va ser, a part de les festes dels jovent de l'època, tot un moviment cultural denominat cultura alternativa o contracultura. Allà es van lliurar artísticament molts músics, pintor, cineastes, escriptors, fotògrafs, escultors... I un dels punts més importants d'aquest moviment és "Malasaña"

Les fotos que presento a continuació, són del mateix lloc on es va produir tot això, però un quants anys més endavant... Encara que es puga respirar el que va ser en el seu moment... pels locals mítics que encara es mantenen es veu com el moviment contracultural ha decaigut dràsticament.

No vullc representar més que la soledat d'eixos carrers anys després... Jo, ja no ho vaig aconseguir veure quan vaig arribar a Madrid... Però m'han contat la gent d'allà, que realment allò si que era "La Movida Madrileña" que tothom tenim en ment.


"Malasaña de nit 1"

"Malasaña de nit 2"

"Malasaña de nit 3"

"Malasaña de nit 4"

"Malasaña de nit 5"

1 comentario:

Unknown dijo...

Hola Natxo,
em dic Clara i visc a Malasaña. Només volia dir-te que m´han encantat las teves fotos i volia demanar-te un favor: escric poesia i m´agradaria posar una foto teva per il·lustrar un poema que he escrit fa poc i que apareix al meu perfil de facebook. Què et sembla?